torsdag 1 juli 2010

Vad svårt det kan vara

att komma på nått att skriva. Jag drabbas ofta av hjärnsläpp när jag sätter mej vid tangentbordet, funkar ibland bättre med penna och papper. men sällan.
Jag hade massa vitsigt och bra jag skulle skriva men icke..
Skulle även fila på min presentation, eller fila och fila, jag skulle skriva en....
"Jag är mamma till en liten gosig flicka på två år." Sen vart det stopp. Hur sjutton gör man? Både skriver vettiga (eller ovettiga) inlägg och hur skriver man en persentation.
Det är verkligen något jag alltid hatat. När man måste presentera sej. Jag vet verkligen inte vad jag ska/kan säga om mej. Finns det något intressant som inte låter självgott? Finns det nått man tycker är värt att säga om sej själv?
Jag har svårt att komma på något att säga överhuvudtaget.
"Vem är du?" Jadu, hur svarar man på en sån enormt svår filosofisk fråga. Hur sätter man ord på sitt väsen? Hur beskriver man vem man är när man inte riktigt vet?

Ojoj, det här blev mer extensiellt filosoferande än jag tänkt mej.
Det var inte riktigt meningen. Men som sagt, jag glömde ju bort vad jag egentligen tänkt skriva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar