tisdag 7 september 2010

jag lovade

Jag lovade visst bilder ^__^;;;;
Ni kan få se hur min lägenhet ser ut från utsidan, inte så spännande men det är det närmaste inredning jag har. Dels för att jag inte städat dels för att jag inte inrett >__<

På andra våningen bor jag. Inte ens pyntat i fönstrena, illa.

Nu när jag letade i min mapp hittade jag ett par bilder på utsidan till som jag delar med mej mest för att stämningen är så underbar. ^__^

Ja, det är jag som går där. Det är nog enda bilden ni lär se på ett bra tag ^__^



Och en på ett av handtagen till mina fönster.

Visst är det löjligt vad glad man kan bli av detaljer. Jag är så lycklig över att vi har fina metall handtag istället för standard plast som det brukar vara i hyreslägenheter.

Och sen två bilder på en helt underbar regnbåge jag lyckades fånga. Den blev tillochmed bättre genom kameran ^__^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar