måndag 17 januari 2011

Oj igen

Jag var visst inte så bra på det här med att uppdatera och blogga. Svårare än man kan tro. Visserligen har det nog mycket med att jag inte så ofta är hemma. Och att jag lätt fastnar vid WoW istället. Jo, ni läste rätt. den här mamman spelar World of Warcraft och har gjort det ett bra tag. Och det tar en del tid från att blogg och inreda antar jag. Men jag tänker inte sluta i första taget.

Det var inte mycket jul här hemma. Men eftersom jag firade hos mina föräldrar så gjorde det mej inte jätte mycket. Nåja nu är den lilla jul som var uppe nerpackad igen. och lådan står på vinden.
Jag passade även på att renas ut bland mitt pynt. Hade så mycket plastkulor som jag aldrig annvände. Satsade istället på att ha kvar mina glaskulor och zink pynt. så en flyttkartong mindre julpynt.

I julklapp fick jag ett fint litet bord att ha i hallen. Bild kommer när jag orkat torka av det och pynta om.

Det blir ett kort inlägg idag. Ska sätta mej och spela lite nu, bäst att passa på när dottern sover middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar