torsdag 20 januari 2011

Typiskt!

Jag tappade min fina ljusstake i glas. Den var ju så tunn och fin, och splittrades nr den landade.
Hade ställ iordning på mitt nya bord för att visa vad jag köpt häromdagen och under rean. Så kom jag på att jag hade ju glömt kameran hos svärföräldrarna.
När jag skulle packa in ljusstaken i sitt papper igen (ja den ligger ner packad eftersom min katt gillar att ha sönder saker och min två och ett halvåring gillar att klättra på saker.) så bara föll den ur min hand.

Typiskt! jag får hoppas dom har någon kvar men jag tvivlar på det.
Jaja jag får springa ner och kolla när jag ändå ska hämta kameran. Men när jag äntligen fått nått med inredning att visa. Jag har en låda här hemma med prydnadssaker jag inte vågar ha framme. Många vackra saker i ömtåligt glas samlar man på sej. Jag längtar så tills jag får lite mer ordning och får in rätt möbler så jag kan börja piffa.
Längtar också efter den dagen då min man kan flytta ut och ta katten med sej.
Hur mycket jag än älskar dom två så kan dom konsten att göra mej galen/gå mej på nerverna.

Nåja ni får ha en fin dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar